Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
,
Elektrische Step SXT-500 EEC
Elektrische Step SXT-500 EEC
€999,00 €949,00

Cheaper somewhere else?

Let us know!

+31162-229405 [email protected]

Elektrische Step SXT-500 EEC

€999,00 €949,00
keer betalen met 0% rente
Maak een keuze: *
Elektrische Step SXT-500 EEC 20km/h
Elektrische Step SXT-500 EEC 20km
Elektrische Step SXT-500 EEC 3x12Ah
Niet op voorraad
|
10 werkdagen
  • Volledige fabrieksgarantie
  • Gratis Verzending vanaf €50,-
  • In3 (drie termijnbetalingen tegen 0% rente)
  • Betaal achteraf met Klarna
  • Klantenservice van 9.30 tot 16.30
  • Gespreid betalen in 36 maanden
Informatie

SXT500 EEC Elektrische Step Goed gekeurd voor op de openbare weg als Snorfiets of Scootmobiel.

Het model SXT500 EEC, bewezen gedurende 5 jaar, krijgt een algemene revisie met het Facelift-model. Bewezen dingen zoals frameconstructie, zitpositie, stuur en chassis blijven ongewijzigd. Niettemin is na vele jaren ervaring en feedback van klanten beschikbaar om voldoende punten te verbeteren.

De innovaties op het SXT500 EEG Facelift-model zijn:
Verander naar energie-efficiënte borstelloze naafmotor met 600W Max. Motorvermogen
Dubbel ophangsysteem op de vooras
Geïntegreerde cruise
Nieuwe zeer exacte snelheidsmeter, die wordt geregeld via de zaalsensoren van de naafmotor
Grote lichtmetalen wielen met low-cross-sectie banden
Licentie tekenhouder met kentekenverlichting
Ergonomisch gevormde stuurhandvatten
Nieuwe schone kabelgids op de stuurstang
Waarschijnlijk de grootste en meest radicale verandering in het SXT500 EEG Facelift-model, dat is gecertificeerd en goedgekeurd na de nieuwe Europa-brede EEG-richtlijn 168/2013, is de ingebouwde borstelloze naafmotor op de achteras. Naast de fluistermijnaandrijving, brengt dit ook het voordeel van een veel efficiëntere energieverbruik met het in een groter bereik met een hoger vermogen met 600W Max. Resultaten. Ook is het onderhoud van de keten en het geluid van de kettingaandrijving weg. De gebruikte naafmotor is een volledig onderhoudsvrij.

De ingebouwde Tacho & Odometer toont de aangedreven route en snelheid nu heel precies - dit vanwege de verbinding via de besturingseenheid en de levering van gegevens rechtstreeks vanuit de naafmotor. Bovendien hoeft de batterij hier niet te worden gewijzigd omdat de toerenteller rechtstreeks op de voeding van het voertuig is aangesloten. Een extra aangename innovatie is de geïntegreerde tempomat. Zodra dezelfde snelheid ongeveer 8 seconden wordt gereden, wordt de Tempomat automatisch geactiveerd die de huidige snelheid bewaart zonder de gasgreep vast te houden. Wanneer de gashendel of de rem opnieuw wordt ingedrukt, deactiveert dit de Tempomatics zoals al door het voertuiggebied wordt gebruikt.

Optische hoogtepunten zijn zeker de grote legeringswielen, die eerder alleen op de grotere modellen werden geïnstalleerd, waarop de banden met laag doorsnijden gevuld met lucht zijn geïnstalleerd. De velgen zijn tweeledig en dus een mogelijke verandering van geïnstalleerde scharnieren of band zo eenvoudig mogelijk. Een hoogtepunt aan de achterkant van het voertuig is een nieuwe kentekenplaathouder met stijlvolle kentekenverlichting en achterlicht.

De nieuwe ergonomisch gevormde stuurhandgrepen zorgen voor een aangename rijervaring, zelfs in langere reizen. Ook draagt ​​het comfortabele en in hoogte verstelbare zadel bij, wat kan worden verwijderd als dat nodig is dankzij het Click & Lock-systeem in seconden. De elektrische scooter is opvouwbaar en kan worden gehuisvest als klein en compact in de kofferbak, opslagruimte van de camper of boot.

De voeding van de SXT500 EEG-facelift vindt plaats via de batterij die onder de stroming wordt ondergebracht, die indien nodig snel en eenvoudig kan worden verwijderd en ook extern kan worden opgeladen. De batterij zelf is de keuze tussen een 12 ah loodzuurbatterij, een 20 ah lifepo lithiumakku of het zeer grote 30Ah li ion batterij. Afhankelijk van het gebruikte batterijtype, is het maximale bereik tot 25/40 / 60 km (afhankelijk van het rijden, temperatuur, gebruikersgewicht en onderhoud van de batterij).

Nu denken velen allemaal goed en mooi, maar worden onmiddellijk afgeschrikt door de prijs van lithiumbatterijen - om te zeggen dat deze batterijen alleen zogenaamd duurder zijn. Echter, zodra u naar de kwestie precies kijkt, is het zo dat u absoluut het aantal laadcycli van beide batterijen moet vergelijken. In de standaard loodbatterij is het aantal oplaadcycli ongeveer 250 (dwz de batterij kan maximaal ongeveer 250 keer weer worden opgeladen totdat het tegen een nieuwe) moet worden vervangen) - aan de andere kant is de lithiumbatterij dat Deze tot 1500 laadcycli zijn bestand tegen. Als u goed kijkt, is het resultaat van deze vergelijking als volgt:

LEADAKKU 12AH:
250 oplaadcycli x 25 km afstand = 6.250 km Totale run

Lithiumkku lifepo4 20AH:
1.200 laadcycli x 40 km bereik per lading = 48.000 km Totale run

Lithiumbatterij Li-ION 30AH:
1.500 laadcycli x 60 km bereik per lading = 90.000 km totale run

Als er nu dit algemene lopende stroom vergelijkt, ziet dit als volgt van 48.000: 6.250 = 7,7 keer hogere opbrengst op de LIFEPO4-lithiumbatterij wanneer zelfs de dubbele prijs - bijgevolg zal de lithiumbatterij naar verwachting veel goedkoper zijn dan de lood-kutnechnologie . Bij vergelijking met de li-ionbatterij wordt het verschil nog steeds duidelijker.

Let op: Scooter-model is in heel Europa goedgekeurd als onderdeel van de Stvzo. Voertuig is in Duitsland

 

  • De verbeteringen aan ons SXT500 EEC-Facelift-model zijn:
  • Overgang naar energiezuinige borstelloze naafmotor met max. 600W. motorkracht
  • Dubbel veersysteem op de vooras
  • Geïntegreerde cruise control
  • Nieuwe zeer nauwkeurige snelheidsmeter, die wordt bestuurd door de hallsensoren van de naafmotor
  • Grote lichtmetalen velgen met banden met een lage dwarsdoorsnede
  • Kentekenplaathouder met kentekenplaatverlichting
  • Ergonomisch gevormde handgrepen
  • Nieuw, kabelbeheer op het stuur

De SXT-scooters zijn krachtig, licht van gewicht en gemakkelijk te berijden en de SXT500 EEC heeft een EU typegoedkeuring voor de openbare weg! Dit wil zeggen dat de scooter goedgekeurd is voor alle EU-landen en dus binnen Europa op alle openbare wegen en paden mag worden bereden. De SXT500 wordt gezien als snorfiets en daarom is een helm dragen niet verplicht.

• 36V 500Watt elektromotor, 20 km/uur topsnelheid (dus geen helmplicht)
• Actieradius Ruim van 25km met Lood-, 40km met LiFePo- of 60km met Li-Ion batterij
• Led-verlichting, schijfremmen en schokbrekers aan voor- en achterzijde
• 26cm luchtbanden met weg-profiel, spiegels, toeter en contactslot
• Verkrijgbaar in zwart of wit

Laat u niet misleiden door producten met een soortgelijke uitstraling en uiterlijk want er zijn ook imitaties verkrijgbaar met een ander kwaliteitsniveau en rijgedrag. SXT-Scooters is meer dan een andere sticker! Er bestaan in het verre Oosten honderden, of misschien wel duizenden fabrieken die dit soort producten maken. En er zullen vast onderdelen hetzelfde kunnen zijn maar de SXT-Scooters fabrikanten gebruiken de betere onderdelen en fabricagemethoden en dat is zeker niet overal zo. Plus daarbij kan je later ook nog onderdelen bestellen, probeer dat maar eens bij een (goedkope) imitatie... Het is begrijpelijk dat er graag gerefereerd wordt aan SXT-Scooters vanwege de goede reputatie en stijgende merkbekendheid, maar als er geen SXT-Scooters op staat, is het geen SXT-Scooters. We weten dat er (in de wereld) ook goedkopere tweewielers te vinden zijn, maar wij zijn er van overtuigd dat je het niet lager geprijsd dan SXT-Scooters zou moeten willen. SXT-Scooters bestaat al sinds 2011 en heeft simpelweg de beste prijs/kwaliteit verhouding in zijn hele assortiment en prijsklassen!

Voor het rijden met de SXT500 EEC op de openbare weg is minimaal een bromfietsrijbewijs benodigd en moet de scooter tevens WA verzekerd zijn. Als u een rijbewijs voor auto of motor heeft, heeft u uiteraard geen bromfietsrijbewijs nodig.

Elektrische Step gebruiken als Scootmobiel

Tevens is de SXT500 leverbaar zonder kenteken en kan dan als scootmobiel verzekerd worden bij Enra en dan heeft u geen rijbewijs nodig. Dit kan enkel als u mobiliteitsproblemen heeft, dan mag u met een scootmobiel op het fietspad maar tevens ook op de stoep en in het voetgangersgebied en dat mag met een snorfiets met kenteken niet (maar bijvoorbeeld ook met een fiets niet).

 

 

Fabrieksgarantie tot 12 maanden op de step en tot 6 maanden op de batterij na factuurdatum
Uiteraard is de fabrieksgarantie enkel van toepassing als er geen sprake is van misbruik en/of verkeerd gebruik en/of verkeerd onderhoud en/of als er sprake is van slijtage aan het onderdeel (zoals ketting, tandwiel, rem, band, koppeling en dergelijke).

Antwoord niet gevonden?
Stuur ons een bericht en we geven u zo spoedig mogelijk antwoord.
Specificaties
Product
Artikelnummer:ESC500EEC-12
Tax:9%
General properties
Snelheid : 20 km/h
Actieradius: 20 - 40 - 60 km
Accu: diverse
Afmeting: L-B-H 120 x 62 x 110 cm
Afmeting opgevouwen: L-B-H 120 x 62 x 60 cm
Bandenmaat: 90/65 - 6.5"
Hoogte stuur : 110 cm
Zithoogte instelbaar: 76-90 cm
Verlichting : LED voor & achter
Maximaal gebruikersgewicht: 120 kg
Gewicht excl accu: 38kg, incl lood accu 45kg, incl lithium accu 40kg
Reviews
5,0/5
average of 2 review(s)
Door: Karianne
Datum: 15/05/2020

Zo fijn geholpen met al mijn vragen. Het contact is super goed, snel, vriendelijk en duidelijk. De levering van de SXT500EEC was perfect, uitleg over deze scootmobiel ook. Zelfs de verzekering werd voor me geregeld. Ook het meedenken over benodigdheden was erg fijn. Ik zou deze winkel vanwege zijn geweldige klantenservice en goede producten aan iedereen aanraden. Topmensen, die er werken! Een dikke pluim!

Door: R Bredewoud
Datum: 02/08/2019

Elektrische Step SXT-500 EEC
Deze step aangeschaft bij scootmobiel comfortabel ben er erg blij mee
Doordat ik moeilijk loop ben ik nu weer een stuk mobieler en met de scootmobiel verzekering die zij voor mij hebben aanvraagt kan ik nu de winkelstraat in winkels zelf bezoeken er gaat weer een wereld voor mij open.
Het is wel aan te raden de duurdere lithium accu aan te schaffen je rijd veel langer door en het scheelt met de goedkope accu toch zeven kilo aan gewicht
dat is weer handig als je hem in de auto meeneemt.
Groet van een blijde rijder

Schrijf een review
Schrijf uw beoordeling!