Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Betaalmethoden

 


U kunt bij Scootmobiel-comfortabel.nl op de volgende manieren betalen.


Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Nederland:

- iDeal
- Vooraf overmaken
- Klarna achteraf betalen met digitale acceptgiro (+ € 0,95 transactiekosten)
- Gespreid Betaling in 12-24-36 maanden
- Scootmobielen kunt u ook bij aflevering betalen (Factuur/Contant/Pin).  
- Pin betaling 

België:

- Vooraf overmaken
- Mistercash/bancontact (Online betaling)
- Klarna achteraf betalen met digitale acceptgiro (+ € 0,95 transactiekosten)
 

Door het gebruik van een SSL Certificaat op onze website kan u als klant er zeker van zijn dat uw gegevens via een beveiligde verbinding worden verzonden.
 


Via iDeal:



Via Ideal kunt u veilig via alle banken online betalen:

  1. U selecteert de bank waar u internetbankiert.
  2. U komt in het voor u bekende internetbankierscherm van uw bank.
  3. U doet uw betaling en keurt deze goed.
  4. U ontvangt een betalingsbevestiging van uw bank met daarop de betalinggegevens.
  5. U ontvangt een betaal en bestel bevestiging van Scootmobiel-comfortabel.

Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van ideal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Kijk voor meer informatie op de website van iDeal.
 


Gespreid Betalen

Scootmobiel comfortabel bied u 2 mogelijkheden om gespreid te betalen.

Optie 1:

Gespreid betalen 

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

  1. 1e betaling & verzending:

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

  1. 2e & 3e betaling:

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

 

Optie 2:

U heeft de mogelijkheid om uw aankopen gespreid te betalen in 12, 24 of 36 maanden. Erg handig als die ene aankoop even niet goed uitkomt of als u niet al uw spaargeld wil besteden. Het kan ook gebeuren dat u een grote uitgave niet ziet aankomen of u heeft iets dringend nodig.

U kunt bij ons gebruik maken van gespreid betalen bij aankopen tussen € 250,- tot maximaal € 5.000,-. De beoordeling vindt online plaats. Binnen enkele seconden weet u of u in aanmerking komt voor een krediet. Is de aanvraag akkoord dan kunt u meteen genieten van uw aankoop. U kunt de aankoop in 12, 24 of in 36 maanden betalen.

U kunt er ook voor kiezen een deel van het aankoopbedrag in termijnen te betalen neem contact op en we kijken graag met u mee.

Wat is je maandbedrag? Bereken het nu!

Zet in de onderstaande banner uw aankoopbedrag & klik op bereken.
Vervolgens verschijnt automatisch het maandbedrag.

 


 


Via Bankoverschrijving:



Heeft u geen bankrekening die geschikt is voor iDEAL of u wilt liever niet Online betalen dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen.
Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Scootmobiel-comfortabel.nl, onder vermelding van het ordernummer.
Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.

Bankgegevens:


IBAN: NL23 KNAB 0257 3524 22
SWIFT/BIC: KNABNL2H

Tename van : Scootmobiel-comfortabel.nl
Oosterhout , Nederland
 


 
Via Digitale acceptgiro (Klarna)

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Klarna

Klarna – Achteraf betalen (Nederland)

Klarna voert voor www.scootmobiel-comfortabel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Klarna – Achteraf betalen (België)

Klarna voert voor www.scootmobiel-comfortabel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van Klarna ontvangt per e-mail. In de online omgeving My Klarna kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. Klarna houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Klarna.

Pin betaling:

 
Bij ons kunt u pinnen wanneer wij uw scootmobiel afleveren, ook wanneer u een bestelling komt afhalen kunt u uiteraard gebruik maken van deze betaalmethode.
Let wel op  dat betalingen via Pin vaak een limit hebben bij de meeste banken is dit €2000,- Uiteraard dit is per bank verschillend. Wat belangrijk is wilt u uw factuur per Pin betalen informeer dan vooraf bij uw bank wat uw limit is, deze kunt u eenmalig verhogen bij uw bank zodat u toch met Pin kunt betalen.
 
 

Bancontact/MisterCash:

Met Bancontact/Mistercash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mistercash..



Betaal mogelijkheden Bedrijf of Instelling

- Klarna achteraf betalen met digitale acceptgiro (+ € 1,95 transactiekosten)

Klarna – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)

Klarna voert voor www.scootmobiel-comfortabel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van Klarna. Klarna informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Klarna.

  • Scootmobiel-comfortabel.nl verleent enkel krediet aan rechtspersonen (bedrijven en instellingen)
  • Indien een bedrijf korter dan 6 maanden bij de Kamer van Koophandel ingeschreven staat wordt het bedrijf zondermeer niet kredietwaardig geacht.
  • Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, door storting of overmaking van het factuurbedrag op een door Scootmobiel-comfortabel.nl aangewezen bankrekening.
  • De op de bankafschriften van Scootmobiel-comfortabel.nl vermelde valutadatum zal als dag van betaling worden aangemerkt.
  • Tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen, zal de betaling plaatsvinden zonder aftrek van transportkosten en zonder verrekening of opschorting uit welke hoofde dan ook (geschillen).
  • Al hetgeen de debiteur betaalt, strekt allereerst tot voldoening van eventuele verschuldigde rente en/of (invorderings)kosten en vervolgens tot voldoening van de oudste openstaande facturen.
  • Indien Scootmobiel-comfortabel.nl daartoe aanleiding ziet, kan zij nadere zekerheid verlangen, bij gebreke waarvan zij de uitvoering van de overeenkomst kan/mag opschorten.
  • Indien de overeengekomen betalingstermijn tweemaal niet wordt nagekomen, dan wordt de overeenkomst onmiddellijk en onherroepelijk ontbonden.
  • Men kan dan vervolgens kiezen voor een automatische betalingsopdracht, IDEAL of Vooraf overmaken.
  • Een overeenkomst voor het leveren op krediet komt pas tot stand na ontvangst en goedkeuring van een recent (niet ouder dan 6 maanden) uittreksel uit het register van de Kamer van Koophandel.
  • Bestellingen worden uitsluitend in behandeling genomen na ontvangst van een schriftelijke in- of aankoopbevestiging.

 

 

3 meest gestelde vragen

Kan ik in de webshop ook betalen na levering?

Ja, dat is mogelijk. Met Klarna betaal je 14 dagen nadat je bestelling geleverd is. 

 

Ik heb betaald met Klarna en heb een vraag over mijn factuur of over de betaling.
Waar moet ik zijn?

Je kunt met vragen terecht bij Klarna. Zij zijn bereikbaar via 020 – 80 82 852

Je kunt ook kijken op de Klantenservice pagina van Klarna.

 

Wat moet ik doen als online betalen niet lukt?


Is er iets fout gegaan bij je online betaling, dan vragen we je om het na 15 minuten nogmaals te proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice via 0162 - 229 405, het contactformulier. Wij helpen je graag.