• Kom proefrijden in onze Showroom
  • De laagste prijs garantie
  • Pechhulp in heel Nederland
  • Persoonlijke service

Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden

U kunt bij Scootmobiel-comfortabel.nl op de volgende manieren betalen.

Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

Nederland:

- iDeal
- Vooraf overmaken
- AfterPay achteraf betalen met digitale acceptgiro (+ € 1,95 transactiekosten)
- Scootmobielen kunt u ook bij aflevering betalen (Factuur/Contant/Pin).  
- Pin betaling 

België:

- Vooraf overmaken
- Mistercash/bancontact (Online betaling)
 

Door het gebruik van een SSL Certificaat op onze website kan u als klant er zeker van zijn dat uw gegevens via een beveiligde verbinding worden verzonden.
 


Via iDeal:



Via Ideal kunt u veilig via alle banken online betalen:

  1. U selecteert de bank waar u internetbankiert.
  2. U komt in het voor u bekende internetbankierscherm van uw bank.
  3. U doet uw betaling en keurt deze goed.
  4. U ontvangt een betalingsbevestiging van uw bank met daarop de betalinggegevens.
  5. U ontvangt een betaal en bestel bevestiging van Scootmobiel-comfortabel.

Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van ideal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Kijk voor meer informatie op de website van iDeal.
 



Via Bankoverschrijving:



Heeft u geen bankrekening die geschikt is voor iDEAL of u wilt liever niet Online betalen dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen.
Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Scootmobiel-comfortabel.nl, onder vermelding van het ordernummer.
Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling.

Bankgegevens:

Rabobank : 13.69.57.986

IBAN: NL30 RABO 0136 9579 86
SWIFT/BIC: RABONL2U

Tename van : Scootmobiel-comfortabel.nl
Oosterhout , Nederland
 


 
Via Digitale acceptgiro (Afterpay)

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay

AfterPay voert voor Scootmobiel-comfortabel het volledige achteraf betaalproces uit.
Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay  via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen.
U kunt bij Scootmobiel-comfortabel betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay.
Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 500,- .

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit.
AfterPay hanteert een strikt privacybeleid  zoals omschreven in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

 


Pin betaling:

 
Bij ons kunt u pinnen wanneer wij uw scootmobiel afleveren, ook wanneer u een bestelling komt afhalen kunt u uiteraard gebruik maken van deze betaalmethode.
Let wel op  dat betalingen via Pin vaak een limit hebben bij de meeste banken is dit €2000,- Uiteraard dit is per bank verschillend. Wat belangrijk is wilt u uw factuur per Pin betalen informeer dan vooraf bij uw bank wat uw limit is, deze kunt u eenmalig verhogen bij uw bank zodat u toch met Pin kunt betalen.
 
 

Bancontact/MisterCash:

Met Bancontact/Mistercash kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankier kunt u direct gebruik maken van Bancontact/Mistercash..



Betaal mogelijkheden Bedrijf of Instelling

  • Scootmobiel-comfortabel.nl verleent enkel krediet aan rechtspersonen (bedrijven en instellingen)
  • Indien een bedrijf korter dan 6 maanden bij de Kamer van Koophandel ingeschreven staat wordt het bedrijf zondermeer niet kredietwaardig geacht.
  • Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, door storting of overmaking van het factuurbedrag op een door Scootmobiel-comfortabel.nl aangewezen bankrekening.
  • De op de bankafschriften van Scootmobiel-comfortabel.nl vermelde valutadatum zal als dag van betaling worden aangemerkt.
  • Tenzij uitdrukkelijk schriftelijk anders overeengekomen, zal de betaling plaatsvinden zonder aftrek van transportkosten en zonder verrekening of opschorting uit welke hoofde dan ook (geschillen).
  • Al hetgeen de debiteur betaalt, strekt allereerst tot voldoening van eventuele verschuldigde rente en/of (invorderings)kosten en vervolgens tot voldoening van de oudste openstaande facturen.
  • Indien Scootmobiel-comfortabel.nl daartoe aanleiding ziet, kan zij nadere zekerheid verlangen, bij gebreke waarvan zij de uitvoering van de overeenkomst kan/mag opschorten.
  • Indien de overeengekomen betalingstermijn tweemaal niet wordt nagekomen, dan wordt de overeenkomst onmiddellijk en onherroepelijk ontbonden.
  • Men kan dan vervolgens kiezen voor een automatische betalingsopdracht, IDEAL of Vooraf overmaken.
  • Een overeenkomst voor het leveren op krediet komt pas tot stand na ontvangst en goedkeuring van een recent (niet ouder dan 6 maanden) uittreksel uit het register van de Kamer van Koophandel.
  • Bestellingen worden uitsluitend in behandeling genomen na ontvangst van een schriftelijke in- of aankoopbevestiging.

 

3 meest gestelde vragen

Kan ik in de webshop ook betalen na levering?

Ja, dat is mogelijk. Met AfterPay betaal je 14 dagen nadat je bestelling geleverd is. Let op: betaal je met AfterPay dan kun je je bestelling niet retourneren of ruilen in een van onze winkels. Bovendien is AfterPay nog niet mogelijk in combinatie met afhalen in de winkel.



 

Ik heb betaald met AfterPay en heb een vraag over mijn factuur of over de betaling.
Waar moet ik zijn?

Je kunt met vragen terecht bij AfterPay. Zij zijn bereikbaar via 0900 - 40 50 60 2 of via klantenservice@afterpay.nl. Je kunt ook kijken op de Klantenservice pagina van AfterPay.



 

Wat moet ik doen als online betalen niet lukt?


Is er iets fout gegaan bij je online betaling, dan vragen we je om het na 15 minuten nogmaals te proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met Klantenservice via 085 - 303 3473, het contactformulier. Wij helpen je graag.

 

UL2WdfxjwYg-e27rSAK8G-rbsb4qmAmQbtd-rsK09pc